Strona: Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej / Katedra Marketingu

Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej

red. Urszula Bysiewicz

Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej działające przy Katedrze Marketingu istnieje od 15 listopada 2005 roku (Koło powstało 4 grudnia 2001 roku, jeszcze pod pierwotną nazwą: Studenckie Koło Naukowe eMarketingu).

Celem organizacji jest pobudzanie w kreatywnych, młodych ludziach chęci zdobywania wiedzy teoretycznej oraz praktycznych umiejętności związanych z prowadzeniem badań marketingowych oraz szeroko rozumianym marketingiem.

Działając w Kole, studenci maja możliwość rozwijania naukowych zainteresowań związanych z różnymi aspektami aktywności promocyjnej przedsiębiorstw i organizacji. Okazją do tego jest udział w licznych seminariach, konferencjach oraz prelekcjach biznesowych.

Serdecznie zapraszamy na spotkania Studenckiego Koła Naukowego

Komunikacji Marketingowej

Więcej informacji na stronie SKNKM:

https://www.facebook.com/SKNKM/

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję