2019 |
||
"Zachowania nabywców wobec produktów ekologicznych. Determinanty, model i implikacje dla marketingu" L. Witek Rzeszów 2019
|
||
"Modele komunikacji a postacie w przekazie reklamowym" B. Zatwarnicka-Madura Rzeszów 2019 |
||
2017 |
||
"Marketing (r) Evolution. Nowe techniki, pomysły, rozwiązania" H.Hall (red.) Rzeszów 2017 |
||
"Marketing On. Siła innowacji" H.Hall (red.) |
||
"Rynek polityczny w kontekście oddziaływania marketingowego" A.Gugnin G.Ostasz Dniepropietrowsk 2017 |
|
|
2016 |
||
"Marketing polityczny i jego instrumenty" A.Gugnin G.Ostasz A.Razin Moskwa 2016 |
|
|
"Marketing-mix w polityce-problemy adaptacji" A.Gugnin G.Ostasz J.Stecko Dniepropietrowsk 2016 |
|
|
2015 |
||
"Wybrane zagadnienia zarządzania" L. Bednarowa A. Pacana B. Zatwarnicka-Madura Rzeszów 2015 |
||
2013 |
||
„Zarządzanie wobec współczesnych wyzwań społeczno-ekonomicznych” Księga jubileuszowa dedykowana Profesorowi Janowi Adamczykowi J. Wiażewicz (red.) Rzeszów 2013 |
||
2012 |
||
„Polityka i marketing. Próba analizy strukturalno-funkcjonalnej” A. Gugnin, T. Gugnina, G. Ostasz, A. Gierczak Rzeszów 2012 |
||
„Marketing w polityce - instrumenty i technologie” A. Gugnin, T. Gugnina Zaporoże 2012 |
||
„Otoczenie współczesnych przedsiębiorstw-specyfika i zmiany” A. Gierczak, J. Wiażewicz, A. Zielińska (red.) Rzeszów 2012 |
||
„Zarządzanie-teoria, praktyka, perspektywy” J. Adamczyk, H. Hall (red.) Rzeszów 2012 |
||
„Marketing-aktualne problemy i kierunki ewolucji” M. Gębarowski, L. Witek, B. Zatwarnicka-Madura (red.) Rzeszów 2012 |
||
2010 |
||
„Perswazja w sprzedaży” B. Zatwarnicka-Madura Warszawa 2010 |
||
"Współczesne targi. Skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej" M. Gębarowski Gdańsk 2010 |
||
2007 |
||
„Nowoczesne formy promocji” M. Gębarowski Rzeszów 2007 |
||
„Elementy kreowania strategii konkurencyjnej” |
||
„Marketing międzynarodowy” |
||
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych” L. Witek |
||
„Marketing. Doświadczenia i trendy” |
||
„Marketing w szkolnictwie” |
||
2005 |
||
„Zarządzanie marketingiem politycznym” J. Adamczyk, A. Gugnin, T. Gugnina Rzeszów 2005 |
||
2004 |
||
„Techniki sprzedaży osobistej" |
||
„Internet na usługach marketingu” |
||
2003 |
||
„Współczesne procesy integracyjne w wymiarze społeczno-ekonomicznym”, Materiały konferencyjne |
||
2002 |
||
„Teoretyczne podstawy marketingu międzynarodowego” |
||
„Teoretyczne podstawy etyki biznesu” |
||
2001 |
||
„Globalizacja i regionalizacja gospodarki” |
||
„Marketing usług |
||
2000 |
||
„Podstawy marketingu” |
||
„Marketing i zarządzanie J. Adamczyk |
||
„Rozwój i funkcjonowanie small business'u w Polsce ze szczególnym uwzględnieniem regionu południowo-wschodniego w okresie transformacji 1989-1999” |
||
1999 |
||
„Wstęp do badań marketingowych” |
||
1997 |
||
„Funkcjonowanie i rozwój small business'u |
||
|
|
|