Strona: Działalność naukowo - badawcza / Katedra Marketingu

Działalność naukowo - badawcza

Działalność naukowo-badawcza Katedry Marketingu skupia się na zainteresowaniach poszczególnych członków zespołu badawczego i koncentruje się wokół następujących zagadnień:

  1. Komunikacja marketingowa

- modele, instrumenty

- komunikacja prowadzona przez samorządy

- komunikacja adresowana do kobiet

- komunikacja w social mediach

- zarządzanie komunikacją kryzysową

  1. Metodyka badań marketingowych
  2. Badania satysfakcji i lojalności klientów (ze szczególnym uwzględnieniem sektora szkolnictwa wyższego)
  3. Badania postaw i zachowań konsumenckich
  4. Ekologiczne zachowania konsumentów i ich implikacje dla marketingu
  5. Społeczna  odpowiedzialność  organizacji
  6. Rynek usług politycznych i przywództwo polityczne
  7. Koszty psychologiczne aktywności menedżerskiej. Samoocena jawna i utajona i jej związki z pełnieniem ról kierowniczych.
 

Nasze serwisy używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Więcej informacji odnośnie plików cookies.

Akceptuję